دستگاه آسیاب حنا

دستگاه آسیاب حنا باید دارای چه ویژگی هایی باشد

گیاه حنا از دسته گیاهان بسیار مفید است و به فراوانی توسط مردم استفاده میشود.حنا دارای خواص دارویی میباشد و برای پوست بسیار مفید میباشد. ساختار حنا شامل  برگ های معطر دایره ای شکل و غنچه های خوشه ای سفید تا گلی رنگ بسیار معطر و خوشبو می باشد. ساقه های باریک حنا را در برابر وزش باد مناطق بیابانی و نیمه بیابانی و شرایط گرم و خشک مناطق جنوب کشور ایران مستحکم و قدرتمند می سازد تا در فرایند رویش و رشد این گیاه تداخلی ایجاد نشود . ایران یکی از مهمترین تولید کننده های حنا در جهان میباشد و سالانه 5000 تن از حنای ایران به کشور های دیگر صادر میشود و ارز آوری بسیار مناسبی برای کشور دارد. این گیاه به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد مورد استقبال مردم جهان قرار گرفته و بسیار مورد توجه میباشد.

یکی از مسائلی که بسیار بدیهی و مشخص است بحث آسیاب شدن حنا میباشد. نکته: آسیاب فرایندی است که پیدایش آن به زمان های بسیار دوری باز می گردد. در ابتدا دستگاه های آسیاب که بیشتر برای آرد کردن گندم مورد استفاده قرار می گرفتند، از دو تکه سنگ تشکیل می شدند که یکی از آن ها ثابت و دیگری به صورت چرخشی حرکت می کرد و منجر به آرد شدن می شد.

فرآیند آسیاب کردن حنا نیازمند تخصص است و افرادی که در این حیطه فعالیت دارند به خوبی از این مسائل مطللع هستند. برای آسیاب کردن گیاه حنا دستگاه های آسیاب برقی صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. آسیاب کردن حنا باعث بالارفتن خلوص محصول حاصله و در نهایت بازدهی بیشتر آن میشود.

در بازار دستگاه های آسیاب بسیاری برای مصارف مختلف وجود دارد اما توجه داشته باشید دستگاهی که انتخاب میکنید حتما دارای گارانتی و استاندارد های لازم باشد تا دچار ضرر نشوید.

برای خرید دستگاه آسیاب حنا میتوانید به فروشگاه ما مراجعه نموده و دستگاه مناسب با نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات نیز میتوانید با ما تماس بگیرید.

ورود به فروشگاه: فروشگاه دستگاه آسیاب

 

قبلی
بررسی تمامی مسائل مربوط به یک دستگاه آسیاب از زوایای مختلف
بعد
کاربرد های دستگاه های آسیاب در صنعت

نظرتان را بنویسید