کاربرد دستگاه های آسیاب

کاربرد های دستگاه های آسیاب در صنعت

نگاهی اجمالی به دستگاه های آسیاب

دستگاه آسیاب یکی‌از آلاتی است که کاربرد زیاد متعددی در صنعت همینطور در منازل و کارخانه های کوچک و بزرگ تولیدی دارااست این دستگاه که به آسیاب کن یا این که پودر کن هم پر اسم و رسم است در خطوط ساخت چاشنی جات و مکان هایی که نیاز به پودر کردن مواد غذایی می باشد مورد استعمال قرار می‌گیرد . دارنده نوع های متمایز بوده که در زیر به خصوصیت های آن اشاره شده‌است .
تحت توشه با مشقت فراوان , کم نمیاورد و از اقتدار بالایی برخوردار بوده و مشقت بار ترین مواد را پودر می‌کند
ارزش آسیاب صنعتی درین جور بسیارمناسب و مقرون به صرفه خیس بوده و با دقت به سعی آن از بها پایینی برخورداراست
یادگرفتن عمل با دستگاه آسیاب در هنگام نصب و فعال سازی به مشتری داده خواهد شد
مجهز به حرفه سیستم سرمایش
دارنده قابلیت و امکان تهیه سرعت
در سایزهای متعدد دستگاه آسیاب کوچک خانگی – دستگاه آسیاب نصفه صنعتی و صنعتی ساخته میگردند
دارنده امکان پودر کردن مواد در مقدار های مختلف دستگاه های آسیاب , گونه های ادویه‌ها را به صورت چکشی و یکنواخت و تماما تخصصی انجام داده و به پودر تبدیل می کند . همانگونه که اشاره شد دستگاه آسیاب چاشنی جات با بعدها کوچک به سادگی قابل جابه‌جا کردن است و کاربری سهل وآسان و بهربرداری از حداکثر نیروی کاری , دارنده کمترین اصطلاک و هزینه‌ی تعمیر و محافظت را دارااست . سنت های آشپزی با چاشنی جات , قرنها عمر داراست . امروزه اکثری ازغذاها سرشار از چاشنی جات و ادویه ها می‌باشند .

بخش اعظمی از چاشنی ها آنقدر بی سابقه و مزه دهنده قادر می‌باشند که مردمان در سراسر دنیا بعداز آزمون کردن , شیفته آنان می‌شوند . با آسیاب کردن چاشنی ها می توان مزه دلنشینی را برای غذاها آماده کرد .

دستگاه های آسیاب برای چه مصارفی کاربرد دارد

دستگاه آسیاب چاشنی جات ابزاری است که برای خرد کردن چاشنی های بی نقص , کم آب و مشقت بار استعمال می شود و می توان آنان‌را به دلخواه مضاعف ریز یا این که درشت خرد کرد .
توری‌های ( مش ) دستگاه آسیاب به راحتی قابل ردوبدل بوده و تیغه‌های آن بعد از نماید شدن امکان تیز شدن مجدد را دارا‌هستند . پباده سازی این دستگاه به نحوی است که کالا خروجی آن تماما پودر شده و یکپارچه می‌باشد .

دستگاه قابلیت و امکان آسیاب اشکال چاشنی از جمله : فلفل , دارچین , زنجبیل , زردچوبه , سنجدو . . . را داراست . طرز عمل آسیاب بدین صورت است که چاشنی ناپخته را در قیف خردکن نخستین ریخته و با روشن کردن دستگاه , ابتدا چاشنی به ذرات کوچک تبدیل شده و با سرعت یکنواخت وارد محیط آسیاب اساسی شده و در آنجا براساس توری خروجی می توان مش بندی ریز یا این که درشت را در خروجی دستگاه آسیاب چاشنی اخذ کرد . به کارگیری از پیش خردکن منجر می شود که آسیاب در دو سطح انجام گیرد و این عمل سبب ساز آسیاب خوب تر , فشار کمتر به دستگاه و عدم نیاز به تهیه و تنظیم روزنه یا این که میزان مواد محل ورود به محیط آسیاب حیاتی میباشد . و در صورت به کار گیری از پیش خردکن , آسیاب تنها در یک تراز انجام می‌گیرد , البته باید که ورود دانه به محیط آسیاب بوسیله شیر قیف در دست گرفتن شود و دراین‌صورت امکان آسیاب چاشنی را دارااست .

دارچین , رنگ زرد چوبه , زنجبیل , سویا , هل , جوز , گندم , جو , ذرت , فلفل , اسفند , حبوبات , سنجد , زعفران , تخمه ها , ریشه ها , جوانه ها , داروهای گیاهی , سنگ نمک , پسته , تخم کتان , زیره , گردو , بادام , کنجد , تنباکو , خشخاش , رازیانه , قهوه , سبوس , موسیر , بلغور , قوتو و …

قبلی
دستگاه آسیاب حنا باید دارای چه ویژگی هایی باشد

نظرتان را بنویسید